Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Helgens funderare ..


Har tänkt mycket på att bli ljushårig igen fast till balen/studenten ..
Och för att få till en snygg blond så måste jag börja att färga i tid..
För jag vill ju inte ta studenten gul/orange hövve liksom ..
Och hårförlängning har jag ju redan som är oanvänd ..
Dock är det inte äkta men får väl köpa det också isåfall.
Så snälla ni, Hjälp mig välja .. Ska jag bli blond eller inte ?
Jag kommer börja sola solarium snart också. Då bleks ju håret ännu mer.
Och den efter studenten så ska jag till mallorca, och då bleks det ännu mera.
Så HJÄLP MIG att bestämma mig.
Jag själv tycker att jag passar bäst i blondt. Men man förlorar så mkt håååår :(
Jag vet att det finns löshår och sånt.
Men kommer ju knappt ha ngt hår kvar sen efter alla blonderingar :(

Det värsta är ju att jag är svart hårig .. fast luggen är ju blond ..

Morsan tycker iallafall att jag ska bli blond.
HJÄLP MIG ATT VÄLJA SNÄLLA ?!?!

Ni kan få se några bilder från mig på den tiden jag var blond. "2 år gamla kort"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nå? vad tycks? ... HJÄLP MIG ATT BESTÄMMA! :(



hmm... de du har nu är ju as nice men blont passar du också sten nice i :O hade du tänk oh bli ljunsblond eller mer naturlig blond?

2011-03-04 · 05:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback