Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

♥ Daniel Beergrehn ♥



Hej gumman säg till när du är klar med header så du kan få din länk tack för du hjälper mig pjuss pjuss

2011-07-16 · 14:10:43

Hej gumman :P Alltså du har talang för att fixa bloggdesign xD haha ! Försöker fixa min och den blir väl helt okej men aldrig som din xD



Men duu :P nyfiken .. Hur många läser din blogg?? :)

Pyssipyss Lizzy



Och btw tack för att du fortsätter fråga om jag vill med ut även fast jag är i norge :P Det uppskattar jag :)

KRAM! <3

2011-07-16 · 14:43:15

hejhej, jag tycker din bloggdesign, är skiiit fiiin! :) och jag skulle vilja att du skulle göra en till mig, men du kan juh kolla min blogg och mejla mejj, om du vill göra en till mejj. skulle bli jätte tacksamm!

2011-07-17 · 20:54:57

hejsan! vilken underbar blogg du har :) hoppas allt är bra med dig?

2011-07-18 · 05:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback