Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Kissnervös alltså ..

Omg, imorgon börjar jag. Shit vad nervös jag är. Har aldrig jobbat på särskola tidigare. Kommer inte kunna sova en blund inatt. Är så nervös så jag svettas som en gris 😟 Jag är ju inte direkt någon slags lärare? Jag är ju bara barnskötare och har ingen erfarenhet alls av särskolor mer än specialanpassade "gymnasie" för barn med särskilda behov då jag har jobbat som personlig assistent vid 2 olika tillfällen. Blir bara mer och mer nervös i skrivande stund ... ☹️

Enligt information så kommer jag vara en Elevassistent i 2-3 klasser. 
Jag kommer åka till jobbet med otroligt orolig mage imöra ..
Som tur är så är skoldagarna bara 5h långa..

Hade behövt min Bamsebjörn bredvid mig nu så jag kunde få kramas om och bli lugn 😞






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback