Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vad gör jag om dagarna?

När jag inte jobbar så är jag mycket i stallet och rider två hästar ute i Segerstad.
Detta är en utav dom som jag kallar ''A''.
Så himlans duktig häst och lydig. Blir dock ganska pigg och spänd vid ensam uteritt.
 
 
På dessa bilder så står jag på andra sidan vägen vid mitt hus.
Det var läskigt med så många bilar tyckte A så han försökte bocka av mig påvägen tillbaka till stallet. haha!
Men envis som jag är så höll jag mig kvar uppe på hästryggen. Bättre lycka nästa gång A.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback