Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hej hej hallå dagboken

Idag tog jag lite sovmorgon med morsan.
Käkade frukost vid 11.00 tiden idag, haha! 
Humöret är på topp och solen skiner.
Hitils så har jag hunnit ut till stallet en sväng med en låda morötter.
 
Passade på att mysa lite extra med L och A i solen.
Två stora pigga gossar idag som stod och njöt i solen när jag kom dit.
Efter att ha lämnat lådan med morötterna och gav morötter till dom så åkte jag hem och här sitter jag nu.
Fastklistrad vid datorn och faktiskt skriver ett BLOGGINLÄGG.
 
Det va väldigt längesen jag skrev ett seriöst blogginlägg.
Har inte varit sugen alls på att hålla bloggen igång under vintern.
Men nu börjar våren komma så nu kan man äntligen ta fina kort med min systemkamera.
Och har fått till en helt ok bloggdesign som duger nu i vår.
Hade en ganska ''mörk'' bloggdesign innan denna och kände att jag ville ljusa upp den nu när det blir ljusare tider ute.
 
Som ni kanske har sett så har jag slagit ihop min Starstable blogg och min privata blogg.
Därför kommer det upp ganska mkt bilder angående mitt spelande. 
Kände att jag inte orkar hålla igång två bloggar samtidigt + 2st Instagram konton.
Mitt sso konto på IG fylls på med följare hela tiden.
Ni verkar uppskatta mina bilder samt mina redigeringar och hoppas även att ni följer mig för att ni gillar mig haha! #ForeverAlone x)
 
Nä men ärligt talat så ska jag ta tag i bloggandet nu.
Ska även köra seriöst på YT och kolla om det leder någonvart.
Vi får la se vad våren 2015 har att erbjuda mig.
 
Puss på er så hörs vi!
 
Följ mig på  HÄR
Följ mig påHÄR
Följ mig på   HÄR 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback