Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Söker någon en medryttare?

Ingen som behöver en medryttare på 23år (92:a), 168cm lång, 12år med hästvana, varit medryttare på 5 hästar tidigare och har haft hand om 4st föl + 4 ston, kunnig i dressyr och western, och bor i Segerstad/Vålberg? ☺️
Denna tjej blir dock lite höjdrädd då jag har varit med om olyckor inom hoppning. Så ser gärna att hästen är max 155cm hög och lugn i temperament. Gärna en äldre häst men yngre går också bra om den är lugn och trafiksäker 🐴
Hästen får mer än gärna vara utbildad i western eller dressyr. Men är dock inget krav bara en liten önskan då jag vill jobba med både hästen och mig själv. 
Jag håller även på med horsemanship och trickträning.
Är det dags för mys så står jag gärna och ger en skön massage ute i den soliga paddocken i bara grimma eller till och med utan grimma och bara grimskaft.  
Jag är absolut inte rädd för att ta i och hjälper gärna till. 
Har även varit med till djursjukhuset för att röntga ett dräktigt sto hos min förra häst. 
Så behövs jag så är det bara att slå en signal så kommer jag direkt. 
Jag är även mycket fotointresserad och fotar mycket med min systemkamera Canon 1100D. 
Så önskas det bilder så kan det fixas 👍. 
Släng iväg ett PM till mig på Facebook. 
Eller smsa/ring för snabbare och enklare kontakt med mig. 
Jag kan nås dygnet runt.
Kanske även ska nämna att jag har B-körkort och egen bil. 
Har även en syster på 29år som älskar hästar och har många års erfarenhet av hästar. 
Så finns/har du fler hästar du behöver hjälp med så hjälper hon gärna till och rider ☺️.
Hon är dock mer förtjust i hoppning än vad jag är. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback