Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tankar möter verklighet

Egentligen så borde jag vara nöjd med vad jag har i mitt liv.
Egentligen så är ju jah lyckligt lottad ...
  • Har en familj som ställer upp i ur och skur ♥
  • Har en fruktansvärt underbar och förstående pojkvän ♥
  • Har två katter som älskar mig över allt och alla ♥
  • Har fått ett jobb som jag alltid har velat ha ♥
  • Har körkort OCH egen bil ♥
  • Bor i ett sjukt mysigt hus ♥
  • Har alla tekniksaker som jag har velat ha (framförallt min systemkamera) ♥
 
 
Vad mer behöver jag?
Dom där fula äckliga små trollen, också kallade tankar, spökar titt som tätt och ställer till det i huvudet på mig.
Men fuck no, nu är det slut med negativitet och skit.
Nu är det 2015!
Nytt år och så nytt liv. (Ja jag kör med den gamla skrällen)
Ska ta tag i min YT kanal också.
Göra den seriös och börja videoblogga på riktigt.
Kommer bli ett awesome år tror jag faktiskt.
 
Det enda jag verkligen vill ha nu är VÅR!
Bort med all äcklig, blöt snö och ge mig gröna gräsmattor, starkt doftande blommor och soliga kvällar!
 


Du har ett underbart liv, fina vänner och en sjukt snygg och bra blogg.
Prenumererar redan på din YT kanal och ser fram emot att få kolla på dina vloggar.
Älskar att du lägger upp random videos på allt möjligt!
Du är bäst! :D

2015-01-10 · 18:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback