Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

En lugn fredag ..

Snacka om storm utanför fönstret. Hela dagen har det blåst nått så in i h* så har fått lite gjort i mitt rum tack vare det.
Ikväll ser det ut som att det blir lugnt. Ska sätta mig någon timme framför sminkbordet och fixa håret samt sminka mig ifall det händer något skojigt ikväll ä. (Vilket jag är tveksam på att jag blir medbjuden till). Men men .. 
Ligger i sängen för närvarande och längtar nått så grymt mycket till den 15 Januari då jag äntligen ska få mer bläck på kroppen. 
Ska göra 2st tatueringar, dock är den ena bara en liten text på 1 mening. 
Men den andra täcker nästan hela underarmen 🙃. Ååhhh vad jag längtar! 
Hade en toppenbra julafton på Nolgård tillsammans med Mamma, pappa, Ingela, Daniel och barnen. 
Hade tydligen varit så snäll i år så jag fick 6st paket.
Av mamma och pappa fick jag, syskonen och deras respektive en veckas utlandsresa någonstans i sommar och en mindre resväska som vad inslagen i fint glittrigt papper. Jag fick även en svart el-kamin. En sån som mamma och pappa har. 
Den kommer bli toppenskön i lägenheten när jag flyttar ☺️. Av mormor fick jag en urgullig nötknäckare som var en svart ekorre och även en smyckeshängare som ser ut som en tjej. Och av alla Goa syskonbarn så fick jag en ansiktskräm från Sussie pikant eller vad det heter som kostade 400kr. Äntligen har jag ett bra medel för mitt ansikte! Nu kanske jag blir av med alla orenheter och röda kinder. 
Av Sebastian fick jag ett jättefint armband som han hade gjort helt själv där det stod Moster på. Och även ett fint halsband i guld med kedjor. 
Av E,H och A fick jag en jätterolig grej till bilen. En mattsvart isskrapa där det står: Helvetes förbannade jävla skit snö på 😝 haha! Så underbart! 
Och sist men inte minst så fick jag även en julklapp av ❤️:ats föräldrar, ett presentkort på i stort sett valfri butik i stan på 500kr.
Är superböjd med min jul 2015 och hoppas på att nyår blir toppen den med. 

Får se vad som händer ikväll. Om det blir lugnt eller om man blir chaffis som vanligt .. 

Ha en bra fredag! Det ska jag försöka ha 😬


En bild från igår när Albin somnade på mig under tiden Kalle Anka gick på tvn. Sååååå mysigt. Blir bara mer och mer bebissugen nu när jag ser att alla börjar få egna små godingar. Men någongång är det väl min tur också att få en liten prinsessa eller prins. 

Nej, nog skrivet. Nu ska här stylas hår och sminkas! 

Puss och kläm, snigelslem 🤘🏻



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback