Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Onsdags info:

IDAG ÄR DET ONSDAGSUPPDATERING! 

Vilket innebär:

1. ALLA servrar kommer att stängas ner och det kommer inte gå att spela på varken hemsidan eller launchern. 

2. Ni behöver inte fråga när dom är klara. Dom svarar er inte på denna fråga samt att spelarna vet aldrig heller när dom blir klara.

3. Vad som kommer på uppdateringen vet ingen fören de lägger upp information på hemsidan. STARSTABLES HEMSIDA. 

Bra, då har vi gjort klart det.
Så nu behöver ingen fråga när dom blir klara, varför det inte går att spela, vad som kommer osv. 

Tack för mig! ✌️
/ Zelda Zebradaughter

Vill ni nå mig för frågor så pma mig här på Facebook.
Annars kan ni nå mig på:

Instagram: Rockcheyen & ZeldaZebradaughter 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback