Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

WOOOW!!

Har nog varit med om det fränaste jag någonsin sett nyss. 

 

Skulle ta in katterna. 

Går ut och ser hur stjärnklart det är. 

HAR NI SETT MÅNEN?

Jävlar va stor och orange den är. 

Där står jag och tittar på månen/stjärnorna samtidigt som jag visslar efter katterna. 

Jag tittar ner en sekund och ser i ögonvrån precis framför mig det ljusaste stjärnfallet jag någonsin sett. ✨🌟💫

Stor som fan va stjärnan och lös i ca 3-4 sek.

Fort gick det också.

Men det fränaste var att den lös så stark så den syndes så väl.

Shit va coolt det var!!

Går inte beskriva känslan.

Men de som kan, passa på att gå ut och njut av stjärnhimlen och den otroligt fina månen! 

Det ska jag göra en stund innan det blir sängen 👌

 





Fin bild på dig,hade hela du varit på bilden(rumpan)hade det varit wooow!!!!!!

2014-09-04 · 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback