Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hellu babes

Sitter hemma just nu och det känns ganska skönt ändå.
Katterna är inne och latar sig i soffan ..
Ikväll väntas BB (BigBrother) på tvn klockan 19.00 och 21.00.
Tänkte också försöka hinna filma svaren på frågestunden som jag skulle ha gjort för flera veckor sen.
Eftersom den kommer upp så sent så lägger jag ner lite extra energi på att redigera den bra :)
Hoppas ni har det bra och ha en bra onsdags kväll.
Jag ska snart ta mig en promenad innan första avsnittet av BB börjar :)
Hej så länge!
 
 


Hej!
Gillar du att olja in dig själv och den du ska knulla med,och har du provat att ha en trekant,eller vill du prova?

2014-11-12 · 18:28:51

Kåt på dig som faaan,så fort du lägger ut någon sexig bild,som nu.får jag tok stånd;)kan vi inte träffas,Puss på musen.

2014-11-12 · 18:31:47

Snälla söta supersexiga kan inte jag få en bild på din rumpa?

2014-11-12 · 19:18:01

ÄLSKAR kurvor :)

2014-11-13 · 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback