Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ikväll kommer videon upp!

Tänkte försöka hinna spela in och redigera videon med svaren från frågestunden som jag hade för as länge sen.
Har helt totalt glömt bort den.
Men lovar att jag ska verkligen försöka fixa den idag.
Jag måste även läsa lite på Engelskan innan jag lägger mig ikv.
Så får se om den kommer upp idag eller imorgon.
Beror på om jag hinner färdigt med redigeringen idag.
Har du någon fråga så ställ den gärna HÄR, så svarar jag på den i kommande video :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback