Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Suraste i Segerstad

Snövit kom in helt blodig på vänstra frambenet.
Såg inget sår på henne.
Så förmodligen så kar hon lekt med något råtta eller nått.
Slutade med en dusch då vi inte vill ha blodfläckar överallt i huset. 
Gick bättre än väntat.
Endast 2 lätta rivsår var allt jag fick.


Precis innan jag stängde av vattnet så verkade hon gilla att bli duschad. 
Hon satt ner och körde ansiktet in i vattenstrålen och bara satt så. 
Nu är hon iallafall ren och inte blodig längre :) 

Tillåt mig att presentera; Suraste katten i Segerstad. #nyduschade #Snövit







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback