Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Varför jag har varit så off..

I torsdags var jag på PIP i Karlstad.
Och från fredag till idag har jag varit i Höljes.
Därför har det varit sjukt dålig uppdatering.
My bad, sorry guys!
 
Tack alla som gjorde min helg i Höljes helt awesome! (Y)
Ångrar inte en sekund att jag åkte med dit i fredags.
Killarna vart som myggor på en, haha!
Helgens standardfråga var: Har du pojkvän?
Allt från tyskar, norskar och svenskar kom fram.
Är sjukt nöjd över helgen som varit, både i Höljes och på PIP.
Puss på alla er som förgyller mina dagar :*

Ps. Har inte kunnat använda telefonen sen i fredags kväll på grund av att batteriet dog och har inte haft någon tillgång till laddare fören nu.
Så då vet alla som har försökt att nå mig under helgen varför jag har varit så off.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback