Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Bloppis! Skynda att fynda!

Säljes:

- Frisörplattång, använde endast ett par gånger. 150kr.


- Jeans shorts i storlek 44 från Kappahl, 120kr.


- Vit tavla "kärlek" 70kr.


- Skor med pärlor storlek 37, 100kr.


- Mockaskor från Nelly, aldrig använda, nypris 699kr, storlek 40/41, mitt pris 400kr.


- converse liknande stor, lite tjockare material, använd ett par gånger, storlek 37, 100kr.


- tröja med silver pärlor/nitar, från Ginatricot, storlek M, 90kr.


Ligger ute på fler sidor. 

Först till kvarn! 


Finns i Segerstad/vålberg men kan tas med till Karlstad. 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback