Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vart är lusten?

Har ingen lust alls att skriva.
Funderar på att stänga ner och ta bort bloggen.
Lägga ner hela jävla skiten som kallas internet.
Facebook, bloggen ... allt ..
Är så jävla less på det.
Hmh, ...
 


Antar att jag bara får kommentaren borttagen eller ignorerad.. Men jag försöker säga något iallafall.

När alltid går emot och man vill stänga ner allt och stänga ut alla.. Då är det oftast bara en själv man stänger av. Övriga världen fortsätter alltid att rulla vidare. Så innan du gör drastiska beslut om en blogg du haft sedan Maj 2010.. Tänk efter lite. :)

Pup

2014-01-17 · 03:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback