Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Smarties och farbror doktorn

Idag är det snöstorm här på Algustad.
Så ikväll kör vi filmkväll och godis.
Har redan varit ute och hjälp pappa att ploga i nästan 2 timmar ..
Så ut tänker jag inte gå mer än vad jag måste.
Ska bara hämta upp K på busshållsplatsen.
Sen ska vi mysa masssssor!
 
Har två väldigt trötta kissar bredvid mig i soffan.
De har varit ute lika länge som jag var ute och plogade.
Letade efter dom när jag skulle gå in igen.
Men hittade dom inte.
Gick ut till skjulet som vi har på bakgården.
Där ser jag en liten vit fluffig boll sittandes på en planka.
De ha förmodligen suttit där inne rätt länge.
Frös gjorde dom också.
Så jag virade in dom i min stora halsduk som var varm och bar in dom.
Nu får de inte gå ut mer idag.
För Zelda har börjat löpa också.
Så det är dags att åka till farbror doktorn så det inte blir några kissebebisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback