Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Smart drag Louise ..

I fredags åkte jag och K och köpte godis på Bergvik.
Det slutar med att jag idag har ont av magkatarr.
För att någon (kanske jag) köpte med en energidryck som jag egentligen INTE ska dricka, just för att jag får magkatarr av dom..
Men det är ju såååååå gött! 
Och vad händer? 
Jo.. här ligger jag i soffan med ont i magen. 
Precis som vanligt! 
Suck, att jag aldrig lär mig.
Så idag blir jag hemma från Djurskyddet.
Och min älskade Oscar som flyttar till sitt nya hem idag.
Hinner inte säga hejdå till min gosebjörn! :(
Får önska honom lycka till och hoppas att han kommer trivas bra i det nya hemmet. 
Kommer sakna dig min stora fluffiga hamster! 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback