Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nu händer det grejer!

Ja, det kan man säga!
Nu händer det grejer i mitt liv.
Idag var jag på möte hos Djurskyddet i Karlstad.
Och det gick väldigt bra och det är hus mysigt som helst där.
Efter mötet precis innan jag skulle gå.
Så var jag bara tvungen att fråga av ren nyfikenhet vad det var de gick på när de skulle välja ut en av de som var kallade på intervju.
Fick till svar att de sökte en lugn person, som fungerar med arbetskamraterna och som klarar av ''skitgöra'' eftersom man ska byta kattlådor och så.
Sen sa de att jag var den som stod ''högst'' på deras lista.
Alltså att jag var den mest intressanta för platsen.
Och GISSA om jag blev glad när jag hörde det!
Jag trodde att jag inte hade en chans mot de andra.
En tjej hade adopterat katter från Djurhemmet och även varit jourhem åt dom.
Jag har ju nästan ingen koppling alls till Djurhemmet så jag trodde det var kört för min del.
Men nej då, istället var jag den som de ville ha mest!
Platsen är så gott som min.
Så jag ska dit igen på onsdag om en vecka som min första dag.
EN SJUKT BRA BÖRJAN PÅ DET NYA ÅRET!
 
 


Grattis till platsen!
Och vilken fin bloggdesign du har. :)

2014-01-02 · 19:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback