Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hugga av mitt huvud

Sömn? Äh, vad är det.
Har mycket heldre sprängande huvudvärk hela natten så att man inte ens kan blunda och försöka slappna av. 
Så idag blir det bara vila. 
Kanske en sväng in till stan sen om man orkar.
Vill träffa K och pussa lite på honom. 
Men han slutar inte fören kl 16.00.
Så förhoppningsvis hinner jag bli av med huvudvärken innan han slutar.
Tar mig heller ingenstans innan 13.00.
Pappa sa att jag hade punktering på vänster framdäck.
Han tog med däcket till jobbet.
Vi får väl se vad dagen bjuder på. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback