Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Beroendeframkallande spel

Har fastnat totalt för online spelet StarStable.
Det har ALLT!
Du får skapa egen ryttare och häst.
Sen göra massa uppdrag som du tjänar pengar på och kan sedan köpa utrustning.
Du går också upp i level när du gör uppdrag och upptäcker nya platser.
När du går upp i level så får du förturer och tillgång till bättre och snyggare utrustning.
Du ska också skaffa dig ett bra rykte bland ryttarna. Då får du ännu fler fördelar i spelet.
Eftersom det är online så kan man också ''chatta'' med de andra som spelar.
Man ser massa hästar som galopperar överallt (andra online-spelare).
Kan få bra tips från andra och det är ett riktigt roligt spel.
TESTA på det! Att gå med i spelet är GRATIS! Inget kostar!
 
 
Detta är min 'spelare' och häst.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback