Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

HLR i 2 timmar ..

Imorgon måste jag ställa larm på senast 08.00.
Ska på HLR utbildning 10.00-12.00.
Och måste åka SENAST 09.30 hemifrån, eftersom det tar sin tid att åka in.
Sen ska jag träffa hjärtat och pussa massor på honom ♥
 
Till helgen (om jag inte jobbar) så tänkte jag faktiskt ÖL'a lite.
Bara chilldricka och va på nåe gött ställe.
Det var länge sen nu, och drickan är redan inskaffad.
Nästan så jag känner mig lite taggad redan faktiskt. haha!
Woop Woop!
Nej men, får väl se hur det blir men den saken.
Ska inte hoppas på för mycket.
Planer kan som sagt ändras i sista minuten och då blir man bara besviken.
Nu ska jag nörda SSO en stund innan Farmen slås på datorn.
Säger godnatt redan nu då jag inte vet om det dyker upp något mer inlägg ikväll.
godnatt alla godingar! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback