Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Andra natten i rena helvetet

Ligger här på soffan i Ullared och måste lyssna på 5-8 pers som tävlar om att snarka högst. 
Det snarkas så väggarna skakar, BOKSTAVLIGT TALAT!
Tur att vi bara sover här 2 nätter och detta är andra och sista natten.
Ska bli skönt att komma hem till MIN säng, MITT rum och en natts sömn.
Rena mardrömmen för mig just nu ..
Försöker att ha musik på men det hjälper inte värst mycket.
Hör i stort sett varenda snarkning ändå.
Nästa år åker jag själv till Ulllared eller med ett gäng som inte snarkar.
Jag klarar inte detta mer alltså.
Jag pallar inte att försöka stå ut.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback