Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Fortfarande i stor sorg.

 Jag kan fortfarande inte förstå att du är borta.
Läser överallt om dig, tidningen, bloggar, facebook, twitter, instagram.
Det gör så ont, så ont att veta att min barndomshjälte tog livet av sig.
WHY?!, fällde faktiskt en liten tår när jag läste det på fb.
Trodde det var fake först innan jag insåg att det faktiskt var sanning i det.
Shit vilken chock jag fick.
Gick som en rysning genom hela kroppen.
Kändes som att himlen ramlade ner.
Och det läskigaste är att jag bara för några dagar sen faktiskt tänkte på honom.
Hur det hade varit om han gick bort.
Med tanke på att jag har växt upp med hans filmer.
Flubber, Aladdin, Peter pan m.m.
Och sen får jag läsa det på fb.t
Herregud, det har gått två dagar sen han gick bort..
Ändå känner jag mig fortfarande lika ledsen..
Inga mer filmer med älskade Robin W.
Det gör så ont att skriva detta ..
JAg vill inte tro att han är borta, det går bara inte!
Skicka upp äckliga Justin Bieber istället och ge oss Robin tillbaka!
 
 Detta är min tribute till dig min hjälte!
Min älskade Peter Pan!
 


Fint inlägg av en fin tjej.

2014-08-14 · 18:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback