Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Finaste varelsen på jorden.

Det är så skönt att veta att man har ett ställe att åka till och rensa tankarna. 

Hästar har alltid funnits i mitt liv och kommer alltid att göra. 

Så underbara och vackra varelser som kan få vilken människa som helst glad. 

Nu rider jag en av de bästa hästarna jag någonsin suttit på. 

Så fruktansvärt go, jättefin att rida och goaste personligheten. 

Åker från stallet med ett stort leende varje gång. 

Och längtar genast till nästa gång. 

Underbara varelse! ❤







Vilken kropp du har,MUMS,

2014-08-22 · 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback