Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tät i näsa'

Godmorgon på er..
Ligger i sängen och är typ nyvaken.
Är dyng förkyld. 
Men som tur är så är jag ledig idag.
Jobbar 3 dagar denna vecka. 
Det är 3 långa dagpass.
Så jag hoppas att jag är piggare till imorgon. 
Nu ska jag gå ner och käka frukost.
Ganska ovärt när jag inte ens känner någon smak .. 
Nypressad apelsin ska jag ha iallafall!
Och fick ett sånt sug efter Magnum dubble och Magnum mandel! 
Muuuums! 

Sola skiner och humöret är på topp just nu.
Hoppas att det håller i sig hela dagen.
Idag ska vi grilla här hemma också.
Typisk att vi ska äta så god mat när jag är som mest förkyld..
Jaja, tur att nässpray finns ;D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback