Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Gomöra era latmaskar

Gomöra på er.
Sitter i soffan redo att åka till veckans sista arbetspass på 4,5 timmar.
Sen är jag långledig!
Idag är jag på Våxnäs.
 
Till helgen så kanske det blir lite partajande.
Inte spikat riktigt än men förhoppningsvis så blir det av. 
Ska även gå Påskparaden på lördag med barnen hade jag tänkt.
Det blir väl Påskharen i år igen.
Får se om det blir tredje gången gillt i NWT.
Har varit med i den 2 år i rad nu. haha!
 
Nä, här jag kan inte sitta och skriva hela morgonen.
En annan måste ju åka mot jobb 08.00.
Sov så gött och passa på att njuta av sovmorgonen medans ni kan.
 
Peace!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback