Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Bra Louise, bra ..

Här kliver jag upp, 06.00 för att jag börjar jobba 07.30 och är AS trött.
Sen 15min innan jag tänker åka så kollar jag alltid schemat så att jag vet när jag slutar.
Till min förvåning så ser jag att jag börjar inte 07.30.
Istället börjar jag 08.00.
Gah, blir helt snurrig av detta schemat.
Det står siffror överallt!
Så iallafall så går jag 08.00-17.00 idagl
Och imorgon 08.30-13.00. För imorgon har jag ev skola också.
 
Nu ska jag sminka mig och fläta håret i lugn och ro medan ni bläddrar igenom min blogg ;)
Ha en toppen dag ni som är lediga!
Jag är iallafall långledig efter imorgon!
 
 
 
Hajhaj!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback