Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tidig morgon WTF?

Godmorgon, idag vaknade jag redan 06.00.
Hade så fruktansvärt ont i magen.
Sen dess har jag legat i soffan och kollat på serier. 

I lördags hämtade jag äntligen katterna.
Och det är såååå mysigt att ha katt igen.
Dock är den ena ganska skygg, medan den andra kommer fram när man kallar på henne. Men de har absolut blivit bättre sen jag hämtade dom. 
Hoppas på att de blir knäkatter och lär sig följa med mig upp och sova. 
Just nu håller de sig mest i mammas och pappas sovrum där vi släppte ut dom först. 
Igår så la Zelda sig i knät på mig och kurrade som bara den.
Guuuud va mysigt de va! 




Hoppas på bra besked idag också! 
Skriver ett inlägg om det visar sig positivt besked ;)) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback