Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Full fart på ängen

Idag hade vi en riktig mysdag jag och Brownie. 

Vi tog oss en tur ut på ängarna och sedan hade vi en liten mysstund i vindskyddet i hagen. 

Där la sig Brownie med huvudet i mitt knä. Medan jag kliade henne i ansiktet. 

Innan jag åkte där ifrån så masserade jag henne på halsen och ryggen. Det verkade mycket uppskattat tror jag. 

Hon blev avslappnad och lugn :)

Så det är något jag kan rekommendera, att ge massage.

Vatten är påfyllt och Hö är utlagt i Stavnäs. Där var det full fart när jag kom in med hö påsen :) 






Åh vad fin!

Svar: Tack :)
/Louse

2013-10-21 · 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback