Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

En as bra kväll!

Det blev ett asbra avslut på fredags kvällen. Middag, bio och hänga på stan en stund.
Och när jag kommer hem möts jag av två pigga bebisar som ska gosa.
Och inte nog med det, de följer till och med upp till mitt rum, de sprang upp före mig och la sig i min säng när jag satte mig i sängen. 
Nu ligger de här båda två och sover.
Hoppas de lär sig att de kan följa med mig upp och sova hos mig när jag ska lägga mig :D 


Rekomenderar filmen 2 Guns, jätte rolig humor och bra skådespelare, changern är action. Men jag skulle säga action/komedi :) 
Rekomenderas starkt!! 
Nu ska jag sova.
Benen värker och det känns ensamt :(
Men nu är det snart bara 2 veckor kvar innan jag ska åka mot Karlstads flygplats igen! 
Åh vad jag längtar! 
Godnatt boys and girls :) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback