Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Att beskriva känslorna med ord

Att bevisa hur jag känner verkar vara omöjligt,
Att beskriva känslorna med ord tycks göra det löjligt.
En kärlek som min för dig, är unik,
Med ditt leende gjorde du mig rik.
När du skrattar vill jag bara kyssa dig,
Mina läppar mot dina, och dina armar runt mig.
Du är mina drömmar, du är mina tankar,
Det är endast för dig som mitt hjärta bankar.
En fånig liten dikt av en dumkär liten flicka,
Här och nu har du mitt hjärta på en bricka.
Jag på dig väntar, och alltid här finns
Jag älskar dig, min egna lilla prins! 
 
 
 


Fina ni två är. Ni passar jättebra tillsammans! :)

2013-10-31 · 02:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback