Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Slarvig boll & sen natt

 I 3 nättar nu så har vi lagt oss tidigast efter klockan 04:00.
Har nog tyvärr vänt dygnet fel, IGEN!
Hm, är tydligen jävligt lätt att göra det haha ..
 
Gått helt ofixad idag ..
Och det var jävligt skönt ska jag säga er!
Har inte ens fixat håret.
Bara en slarvig boll på huvudet.
 
 
Fin fint ..
 
Dagen ägnades åt att städa huset.
Så nu är det fräscht och snyggt.
 
Imorgon ska det handlas.
Påläggen är slut, mjölken är slut, nästan ingen mat i frysen.
Sen behöver jag min dagliga Monster också.
 
Men nu ska vi gå och lägga oss.
Ska se på filmen Turbo och sen söva.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback