Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Löggdags, nu?!

Blev väldigt sen nattning idag.
Men har lite å göra imorgon så här blir det ingen sovmorgon heller .. 
Ska till stan och kolla banker. 
Sen även köpa en ny fundation, min är slut :/

När man ändå ska springa på stan imorgon så kan man ju lika gärna springa in på tatuerings studior och snacka lite om hur mycket min tatuering skulle kosta ;)

Den är ju inte direkt jättestor ..

Och den går nog ganska fort att göra också.

Hoppas den inte blir allt för dyr!  





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback