Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Varför göra en sån stor sak?

Törnrosa om: 5 saker du inte visste ..
Det ä så äckligt att du ä bisexuell om du nu äns är det.
Tjejer som ä bisexuella ä äckliga och bara ljuger för alla att de ä de
(Kommentaren är ej godkänd)
 
 
Är det fel att tjejer kan tycka om tjejer?
Är det fel att tjejer kan gilla tjejer?
Är det fel att tjejer kan älska andra tjejer?
Nej! Det är inte fel någonstans!
Detta tar jag upp endast för att jag har fått så jävla många kommentarer om att Bisexuella tjejer är så äckliga och att jag bara säger att jag är bisexuell?
Öh, va?
jag ÄR och har ALLTID varit det!
Har förklarat tidigare när jag accepterade det för mig själv.
Det är absolut inget jag skäms över att vara!
Har något emot att jag är bisexuell så tycker jag att ni kan skippa ta det bakom en sketen skärm och komma fram till mig och säga det istället era fega jävla idioter! Uschh. !!!!


(hittade dig på kissies blogg)
Bra sagt tjejen!

2013-05-31 · 00:03:35

så sant!

2013-05-31 · 00:06:47

Bara bra för då kan man ju välja bland flera och så har man större chans att blir kär kanske ;)

2013-05-31 · 05:54:09

Jag har också alltid varit det, dock inte alltid varit stolt över det. Jag tycker det är sjukt att du har fått sånna kommentarer! Man ska vara stolt över den man är.. Det roliga är att folk tror man är attraherad av ALLA tjejer bara för att man är bi. Så korkat..

2013-05-31 · 08:05:37

Vilken fin och inspirerande blogg du har tjejen! Forsätt så. Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar efter dig. Hoppas du får en fortsatt bra dag, kram :)

2013-05-31 · 10:53:13

Jag är också tjej och bi, det är inte alls äckligt.

2013-05-31 · 14:10:00

Oj! Världen är fan inte helt mogen än hör jag. Så jäkla tragiskt att folk kan knappa in sådana idiotiska meningar! Bra att du inte godkände den kommentaren men att du ändå visar att det inte är okej med sådana korkade uttalanden! Stå på dig! Kärlek är inte svart och vit!

2013-05-31 · 16:01:56

Haha, patetisk kommentar! :P Jag är också bi, fast det visste du. Och jag har varit tänd på dig, inte så lite heller snygging ;)
Finns folk till allt. Mestadels folk som inte har något bättre för sig i sina liv än att kommentera otrevliga o onödiga saker.

Svar: ja, helt sjukt va vissa kan va knepiga :0
L✩u≀s∃

2013-06-02 · 00:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback