Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Välkomnar de nya!

Hej, tänkte bara välkomna alla nya läsare som har droppat in på sistone.
Jag heter Louise och driver denna blogg.
I min blogg skriver jag mycket om musik, mode, hästar och massa annat gött.
Har även börjat med V-loggar som kommer droppa in då och då.
 
Lite kort info om mig själv:
Heter som sagt Louise och fyller 21 i sommar.
Jag håller hus runt Vålberg trakten (segerstad) men jobbar inne i Karlstad.
Tatueringar och piercingar äääälskar jag, samt min underbara bebis Blomman (hästen).
Har en kille vid namn Kim på 28 år från Deje, vi har varit ilag i snart 4 månader.
Håller mest till vid Deje och Karlstad, kan hända att jag även är i Sunne och Arvika någon enstaka gång.
Ska köpa min en systemkamera för bättre bilder i bloggen samt andra projekt.
Tycker om att fota porträtt, och gärna på djur samt bilar.
Jag har bara 1 tatuering än så länge (hästen i nacken), men det kommer komma en till på höger underarm (en sittande ängel).
Men den kommer göras i sommar då den kommer kosta mig ca 6000kr!
 
Så åter igen, välkomna till min blogg och för ytterliggare info/kontakt så finns jag på:
Facebook: Louise Sjögren [Lulluh]
Instagram: rosahestar
Kik: Lulluh
Ask: http://ask.fm/LouiseSjogren
Youtube: http://www.youtube.com/user/LLooLLoo92
 
 


sv: tack så jätte mycket :)

2013-05-04 · 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback