Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Stressad för ingenting.

Känner mig stressad idag?
Hm, sov dåligt inatt så det kanske är därför.
Är rädd att jag somnar sen när jag kommer hem och sover bort hela fredagen..
Men jag måste fan slänga i den rosa hårfärgen ikväll.
För sen är jag ju borta lördag till måndag i Falköping och där hinner jag inte färga något hår inte.
Och jag tänker verkligen inte gå orange/blond/vit i huvudet under helgen.
Hur ska jag orka hålla mig vaken!
Ska upp 7 te möran också för att hjälpa syrran att flytta. Oj oj oj ..
Kommer vara helt slut imorgon kväll.
jaja, tur att det händer något i mitt liv iallafall.

Just nu sitter jag på jobbet och har min halvtimmes rast.
Jobbar bara till 18.00 ikväll så det får bli en myskväll med hjärtat (om jag nu orkar hålla mig vaken vill säga, haha!)



Väldigt fin blogg, haft en bra dag? :) Kram!

Svar: tack så mycket! :D
L✩u≀s∃

2013-05-31 · 18:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback