Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Slö kväll med götteskåla'

Blev ett längre jobbpass för mig idag, istället för 13-17.15 så jobbade jag 13-19.30.
Idag hade jag faktiskt matlåda med mig, ofc så glömde jag påsen med maten i bilen.
Och hade redan bytt om till arbetsklär'a innan jag kom på't.
Suck, jaja, tryckte i mig en stor maräng och citron muffins istället.
 
Just nu ligger jag i söffa och smaskar på choklad och dricker bubbel vatten.
Morsan å farsan vann såklart *-vinst på Liseberg i lördags.
Så de kom hem med en stor marabou choklad ask. GÖTT!
Nu har vi choklad ett tag framöver! :D
 
 
 
 
Kollar på något cp program på tvn, om han korta skådespelaren som var med i filmen Willow.
Tror att programet handlar om hur han letar jobb och hans penga problem?!
I brist på annat på tvn så får tvn hålla mig sällskap som bakgrundsljud medan jag klickar runt på datorn.
 
 


Nice nice!! :)
Klart du kan få låna mig i sommar ^^ fotar gärna lite granna.
Tänkt dig nåt speciellt?

Puss

2013-07-09 · 00:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback