Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Jag ville ha en sminkbord ..

Har kanske hittat mig ett sminkbord!
Jag och mamma har ju pratat om ett sånt där "gammaldags" sminkbord med spegel och sånt.
För jag har så äckligt mycket smink och grejer till/för håret så det ligger överallt.
Har hittat ett ganska fint och billigt bord, i Karlstad dessutom.
Dock är inte av den "äldre" typen. Men sånt kan man ju greja med själv.
Fast jag vet inte vad stort det är än men. Har iaf mejlat till hon som har lagt ut annonsen så får vi se hur det blir :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback