Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Helgens bravader och planer

I fredags så sov man i Deje.
Det visade ju sig att jag inte skulle jobba fredag natt.
Så då söv jag hos världens bästa.
Och i lördags blev han med mig hem så fixade vi oss och såg på film.
På kvällen runt 20 tiden, blev vi hämtade av Morgan och Thomas.
Så åkte vi in till stan å drack.
Sedan bar det av till Forshaga där jag träffade Andreas, och sedan till Deje. Och där blev vi kvar hela kvällen tills jag åkte hem runt 4 tiden.
Vaknade sen runt 06.30 tiden på söndag morgon av att mina fönster började "knastra". Men jag tänkte inte mer på det. Men sen kollade jag på telefonen för ja skulle kolla vad klockan var. Hm .. Bara 6 missade samtal samt 4 sms från Kim. Som hade stått utanför i nästan 2 timmar och försökt väcka mig så han kunde komma in. Men farsan släppte in honom precis när jag klev ur sängen. Det visade sig att Kim hade kastat snöbollar på mitt fönster för att försöka väcka mig, det va de som "knastrade". Haha ..
Snacka om att han var kall när han kom in.
Så han fick krypa ner under täcket och värma sig. Sen somnade jag med ett leende.
Söndagen blev väldigt lugn.
Vaknade vid 14.30 ungefär men vi låg kvar till 16.00 typ. Sen åkte vi till Grums centrum och köpte pizza.
Resterande timmar av dagen spenderades i soffan.

Idag var jag till stallet och kollade till Blomman.
Stackarn var sjöblöt :(
Så han fick extra mycket godis och betfor.
Sen borstade jag honom torr och fick dessutom bort all spån! Gött!
Fast när han åt betforet så dreglade han ganska duktigt på golvet.
"Inge mer med det" tänkte jag och släppte ut honom i hagen.
Men sen när jag skulle gå in och hämta borstarna så hade blommans dreggel fröse på gummimattan, så jag halkade och slog i både ryggen och bakhuvudet.
Det gjorde så sjuuuukt ont :(
Men de känns lite bättre nu.
Dock lär jag väl så världens blåmärke på ryggen imorgon.

Jaja, ikväll blir det nog bio med Mister Underbar. Vet inte vilken än. Det lär nog märkas. Sen kanske det blir övernattning i Deje. Myyyyys!

Nu ska jag fortsätta se på My name is Earl, sen försöka sova :/
Tur att min ena kudde fortfarande luktar DIN parfym. Så jag har något att gosa med innan jag somnar.

Så jag säger godnatt och lär nog skriva imorgon!
G'night broes!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback