Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Trodde att jag skulle dö!

Herregud vilken bakfylla! 
Spydde konstant från 05.00 tiden, till ungefär 18.00.
Herregud säger jag bara! 
Fyfan, så här dålig har jag inte blivit sen spontanfyllan dagen innan uppesittarkvällen 2012. (Förra året alltså).
Fast då var det lite värre. 
För jag skulle jobba 10h 15.40-02.00 på söndagen (uppesittarkvällen).
Och det var ingen hitt.
Spydde som en gris innan jag åkte till jobbet.
Ne fy fan. 
Ta det lugnt med fyllan ett tag framöver.
För detta klarar inte min kropp av .. 

Nu ligger jag hemma på Algustad.
Med en katt under täcket och den andra ligger och myser bredvid mig på kudden. 

Är så skönt att komma hem till två fasansfullt kelsjuka katter.
Det märks vem dom tyr sig till ;)
Mina små bebisar.
Nu måste jag sova för jag ska på kurs imorgon 10.00 i stan.
Hoppas jag får ut något användbart av den.

Godnatt :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback