Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sömn/Tatuering/4.000kr

Ryggen värker fortfarande sen imorse.
Tur att jag inte har något speciellt planerat imorgon.
För somna kan jag inte heller ..
Så i brist på sömn så klickas det flitigt runt på YouTube.
Tatuera mig vil jag göra också!
Har 3st som jag vill göra just nu.
En kostar mig 300kr, den andra kostar mig 4.000kr-5.000kr. och den tredje vet jag inte pris på än.
Först skulle jag vilja göra min ängel för 4.000kr.
Den kommer bli så jävla snygg!
Vill nu nu nu nuuuu!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback