Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ramdom frågor kräver random svar

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja det gör jag absolut!
Hur många har du varit kär i? Ingen aning
Är du kär just nu? Yes.

Tio frågor om dig själv.
Namn? Louise
När fyller du år? 23 Juli
Några piercingar? 10st just nu, har haft totalt 12st.
Vad har du på dig just nu? Fuck Death linne och tights.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Min stil.
Vad är du bra på? Jaa ni.. ni skulle bara veta, nej men jag vet inte, svårt att svara på själv liksom!.Prata och skriva texter/sångtexter
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj + partner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? daah, Josefine?
Vem är den roligaste av dina vänner? Jossa
Vem är snyggast av dina vänner? hm, vet inte ..

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Varit på stan och slagits med fölk samt fått samtal från Djurskyddet
Vad ska du göra nu? Inte ett skit.
Har du gjort något dåligt idag? Kan jag nog inte påstå nej ..
Vad har du ätit idag? Massa dret
Har du duschat idag? Ja.
Är du trött nu? Nopp
Vad händer idag? Inte ett skit.

Annat.
Hur mår du just nu? Aldrig mått bättre
Är du hungrig nu? Nej, åt precis!
Vad är klockan nu just nu? 23:04
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen, Facebook och Youtube

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nej
Vilket är ditt favoritband/artist?- Ozzy Osbourne, Metallica, S.O.A.D m.m.
Vad gillar du för musik? Rock/Punk

Kärlek.
Är du kär just nu? Ja
Har du kysst någon idag? Ja
När kysste du någon senast? För 11 timmar sen.
Är du romantisk? Kan om jag vill.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Vem sov du senast bredvid? K
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma 14 & Pappa 16.
Hur ska din tjejen/killen vara? Bäst och bara min!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback