Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Herr och fru? whut?

Idag var det dop för Albin Elias Hermansson.
Allt gick jättebra och barna var så duktiga!
Efter dopet så visade det sig att Ingela och Daniel skulle VIGAS också.
Alla bara whuuut?!
Så överraskade alla blev, haha!
Då kom det allt några tårar när de sa sina löften.
Det var underbart att se.
Så nu är båda systrarna gifta.
Nu är det bara lilla jag kvar. DOCK kommer det drja bra många år till, haha!
 

 

 
 
 
 
Som sagt så agerade jag fotograf idag.
Slänger upp några bilder när jag har fått in dom på datorn :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback