Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

10 saker du inte vet

1. Jag har alltid varit en nagelbitare, dock har jag slutat nu och försöker låta bli.
2. Jag har huvudvärk minst 2-3 gånger i månaden.
3. Jag är utbildad barnskötare
4. Jag avskyr lök, all sorts lök
5. När jag vaknar på morgonen så kollar jag Instagram före Facebook
6. Första gången jag färgade mitt hår, så färgade jag det orange
7. Har ett fruktansvärt humör
8. Har extremt kort stubin
9. Ser helst på animerat/tecknade filmer
10. Jag vill åka till London


Du åker alltså in 20 gånger i månaden = 50 x 20 = 1000:-
Det kostar 925:- / mån med 30 dagars periodkort.
Och 795:- / mån med Zonkortet dit ut.

Hade jag varit du hade jag faktiskt skällt tills de betalar för något av dessa.

Svar: Ja det ska jag göra också.
/Louse

2013-12-22 · 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback