Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Snutta liten bebis idag

Godmorgon!
Eller ja, god eftermiddag kanske jag bör skriva istället.
Har varit vaken från ungefär kl: 10 och har hitils hunnit sminka mig och städa rummet samt dammsugit och skurat.
Så nu ska jag fixa håret ock klä mig.
För senare i eftermiddag ska jag äntligen snutta lite bebis.
Och hoppas även att man får träffa Hjärtat ikväll.
Ser ut att bli en lugn lördag.
Bra det ändå, just för ryggen.
Var ju inte så jävla pigg igår för att jag hade så ont i ryggen.
Men det känns lite bättre idag efter några Voltaren i magen.
För övrigt så är det ca 40 dagar kvar tills vi kan hämta våra katt bebisar!
Åh vad jag längtar.
Ska shoppa massor av saker till dom.
Kattleksaker, kattlådor, halsband, kattbur, sov"hus". m.m
Dock vet vi inte riktigt vad det är för kön på de vi valde än.
Det var svårt att se när vi var där.
Så vi ska dit någon gång om ett par veckor och se hur stora ede har blivit.
Läääängtaaaarr!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback