Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

På måndag är den min!

Nu har mina älskade skor anlänt!
Men kan inte hämta ut dom fören på måndag då jag kommer hem från Falköping.
Och så ska jag hämta min alldeles egna spike BH.
Dom är så jäääävla snygga till ett oversize linne!
Det ska köpas fler såna linnen i Fhilipstad om 2 veckor då det är marknad där.
Självklart är BH:n i silver.
Guld är ju så fult :p

Godmorgon förresten.
Vaknade för ca en timme sen.
Solen lyser och humöret är på topp.
Det är ju trots allt fredag idag! Hälja!
Älsk jobbar och det känns tomt i sängen..
Så det ska bli skönt när han kommer hem.
Tänkte slänga på mig kläder och gå ner till hästarna.
Shit va stor Goofy har blivit, helt sjukt va snabbt de går.
Älsk ska få leks lite fotograf sen, så han ska få ta kort på mig och Goofy. :)
Känner på mig att detta kommer bli en bra helg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback