Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Strandsatt på OK i Forshaga!

Kim råkade tanka i 50L bensin i hans farsas Volvo Diesel..
Så nu står vi här och försöka slanga ur bensinen..
Det går väääldigt sakta.
Och det är fan iskallt ute!
Kim kämpar som en galning.
Så imorgon ska jag ta hand om honom.
Ska värma honom när vi kommer hem och pussa massor på'n.


Uppdate; 1h 30min senare; iskalla fötter, stelfrösna händer men 10L av 50 ur tanken iallafall ..
Han kämpar fortfarande!
Och nu när han väl fick i lite bensin i dunken så säger han åt mig att tanka i 5L i en annan bil så att jag kan starta den och sätta mig i den bilen för att jag fryser.
Han är så jävla go som tänkte på mig medan han själv fryser som fan.
Han är så jävla underbar!
Ska göra allt för honom från och med när vi kommer hem.
Han ska få frukost på sängen, lagad mat, massage ja allt vad han vill!
Min prins. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback