Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Lulluh tipsar: LOKA

Precis som de flesta vet så har ju LOKA kommit ut med 3 nya smaker:
Lemon Pie, Choklad Shake och Strawberry and Ice Cream.
 
 
 
Först testade jag Choklad shake, hade inte värst höga förhoppningar på den, men den smakade faktiskt choklad. Dock den billigare varieanten av choklad. Inget jag skulle dricka om jag va törstig.
 
LOKA CHOKLAD SHAKE får 3 av 5 hästar.
 
 
 
Sedan testade jag LOKA Lemon Pie, Usch va äcklig den var. Inte alls så god som jag trodde.
Den smakade som dålig hostmedicin.
Aldrig mer igen, usch!
 
LOKA LEMON PIE får: Endast 1 häst av 5!
 
 
 
Slutligen så testade jag LOKA Strawberry and Ice cream.
Och jääääävlar va god den va!
Lätt den godaste Loka'n ever.
Smakade exakt som jordgubbsglas som finns i 1 liters.
 
LOKA Strawberry and Ice cream får: 5 av 5 hästar!!
 
 
Så den/de jag rekommenderar är Strawberry och Chokladen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback