Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Så sjukt bitter!

Är så sjukt bitter idag, det märks så jävla väl hur vissa prioriterar andra före en annan. Fy fan säger jag bara! Är så jävla trött på sånt folk. Usch! Iaf så får det bli en film och slappdag idag. Med lite söndagsmys, chips, dipp och naturgodis. För det blev tydligen ändrade planer idag..

Väntar på att D ska komma hem från fyrhjulingturen i skogen så man får gosa lite och åka hem till Våxnäs och mysa. Hoppas det regnar ikväll så mår jag gött över en sak iaf haha!

Nu ska jag gå ner och leta rätt på min naturgodispåse och lägga mig i soffan tills D kommer hem!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback